Dienstag, 12. April 2011

Happy BIRTHDAY!

A mini allerliebschte Lieblingspolygrafin, well ich dich als einzigi Polygrafin nid als Konkurrenz gsehne. Well du mich damals grettet hesch, vorem untergo. Ich häts nid gschafft...Psychisch. Und ich hät nie denkt das ich i dere churze Ziit en Mensch so gern cha ha, wie ich dich gha…
Und wo das alles im Endi zuegange isch, han ichs versuecht zverdränge, das es bald niemeh so wird si, wies gsi isch. Dasi niemeh det hocke und du am morge inechunsch und seisch: SCHEISSE MAN, DIE HÄND BLITZT! ...oder ich säge...phu..heiss...muen glaub mal de pulli abzieh..und du seisch..jaa looos, zie dich aus!!...kei unterhaltige meh über de robert pattinson und d kristen steward...kei bis i alli nacht schaffe und de schnee eifach nid schneeiiiiger hiibringe. zäme liiide, zäme lache, zäme nerve, zäme hässig si. scheisse martina! du fehlsch mer! ich weiss, das chan jede säge, aber glaubmer das, es isch wenmer mal einiges usblendet, di geilscht ziiit gsi bide arbet...

also blib so wied bisch, und pass uf dich uf..verstick nid abem zitronechueche und luegsch das nid erschlage wirsch vo odinga broschüre und bank linth sujets...(ps: ich bin am juuustin bieber konzert gsiii und han euchi youli plakat gseh! ben mega stolz gsiii!! und be eifach vor dem plakat gstande und han grinsed...).
euses lied isch ja eigentlich es elend trurigs...du weisch...lighthouse...und drum, loses vilicht es andersmal...ich gschidheit loses natürli ez, und erinnere mich a de letscht obe...gott wie ich mich ufem heiweg gfühlt han...als hät mer öpper mis herz usegrisse...well ich i dem moment es stuck familie verlore han...und ich glaub es chlises loch wird au immer blibe...

aber ich lueg au mit emne lachende aug zrugg...a eusi streich....und textnachrichte durs telefon...a über de mac ineluege...zum was verzelle....a niemals endende lachafäll im kaffirüüühmli...a dini ratschläg: aso müri, bem näxte mal machsch das andersch!!! haha.
a eusi kinobsüech und..huii hesch du au plötzli so heiss?? jaa!! phuu..haha.

MARTINA DU BISCHES! GENIAL, EINZIGARTIG, LIEBENSWERT…
HAPPY BÖRSDAY!




ps: da hatten wir schon einiiiiges intus ;)



























1 Kommentar:

  1. müri. aso müri. du bisch ja wahnsinnig. wie herzig isch denn das? :) han scho es trändli ide auge gha. viele viele herzige dank! das isch mega, ja meeeega herzig und so lieb. die ziit isch würkli super gsii. :) und ich vermisse sie au. ich hoffe, das mer eus bald wieder mal gsehnd unds chönd gnüsse! viele viele liebe dank! *verneig*

    AntwortenLöschen